Levering og Click & Collect

Levering

Din ordre bliver som regel leveret i løbet 1-4 arbejdsdage. Der kan dog forekomme længere leveringstider i tilfælde af en stor ordre volume og andre forhold, som forsinkelser hos fragtselskabet, der ude af vores og butikkernes kontrol.

Når varerne er afhentet af vores fragtman, modtager du en leveringsbekræftelse via e-mail. Hvis varerne sendes til et pakkeshop, modtager du en SMS med adressen, hvor du kan hente din ordre. Pakken kan spores online via et tracking-link. Hvis du har valgt PostNord, kan du spore pakken via deres app, og du vil modtage en besked i appen, når pakken er leveret.

Click&Collect i butikkerne

Du kan afhente ordrer gratis i vores butikker. Dette gør det nemmere og hurtigere at bestille fra Plenty. Sådan fungerer det:

  1. Find de produkter du gerne vil købe.

  2. Vælg “Click & Collect” for at se, om dine produkter er tilgængelige i en butik nær dig.

  3. Vælg din foretrukne butik og fuldfør købet.

  4. Vi sender ordren til butikken, og du modtager en e-mail, så snart de har klargjort den.

  5. Besøg den butik, du har valgt, medbring den e-mailbekræftelse, du netop har modtaget, og afhent dine nye produkter.

Leveringsomkostninger

PostNord Hjemmelevering: 39 kr

PostNord Pakkeshop Levering: 29 kr

Click&Collect: Gratis

Når der sker fejl med din ordre

Nogle gange kan det ske, at butikken ikke kan levere en ordre. Når dette sker, bliver din ordre annulleret og refunderet, og du vil få en email når det sker.

Hvis din pakke ikke er blevet leveret, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice. Vær opmærksom på, at vi ikke kan oprette en sag hos fragtfirmaet om en manglende levering, før der er gået 8 arbejdsdage fra det afsendingstidspunktet.

Kontakt vores kundeservice, hvis der mangler varer i pakken, hvis pakken er beskadiget, eller hvis de forkerte produkter er blevet leveret. Hvis forsendelsen er beskadiget, skal du dokumentere skaden ved at tage et eller flere billeder af både emballagen og varen. Du kan også informere afhentningsstedet med det samme, når du henter din ordre.

Hvis din pakke er blevet beskadiget, bedes du sende en e-mail til support@plentyand.com med billeder af pakken. Derefter følger du blot vores normale returproces og sender pakken tilbage eller afleverer den i en af vores butikker.

Vær opmærksom på, at Plenty& ikke er forpligtet til at fuldføre ordrer på varer, der er udsolgt.

Ofte stillede spørgsmål

Nye produkter hver dag

Se butikkernes lagre online

Spar tid

Afhent i butikken samme dag

Altid gratis

Click&Collect i alle butikker

Nem retur

Returnér i butikken gratis